Наличието на корпоративен уеб сайт е също толкова важно, колкото наличието на магазин, офис или телефонен номер. 6 от 10 клиенти очакват брандовете да имат онлайн присъствие. Ако притежавате или управлявате бизнес, който не е направил тази стъпка в интернет пространството, ето 7 причини, които ще Ви накарат да се питате защо не сте го направили по-рано.
Фирмен уеб сайт означава, че клиентите могат да Ви намерят по всяко време, от всяко местоположение. Той им предоставя възможността да получат достъп до информацията, от която се нуждаят, в комфорта на собствения си дом, без допълнителен натиск да купуват. Освен това, има опасност да загубите клиенти от конкурентите си, ако останете офлайн.
Най-просто казано, сайтът предоставя бърз и лесен начин за комуникация между купувачи и продавачи. Можете да посочите работното си време, контакти, да покажете навигация до Вашето местоположение, изображения на продукти или обратна връзка от съществуващи клиенти. Имате възможност и да качвате промоционални видеоклипове, за да ангажирате наистина посетителите. Това също е добър начин за популяризиране на Вашите социални медийни канали и изграждане на общност с Вашите клиенти.
Към днешна дата се очаква всяка реномирана компания да има някакъв вид онлайн присъствие. Потенциалните клиенти вероятно биха имали недоверие към всеки бизнес, който няма телефонен номер, физически адрес, уеб сайт или имейл адрес. Това са полезни инструменти за споделяне на важна информация за Вашия бизнес с посетителите. Нещо повече, наличието на качествен, лесен за използване уеб сайт кара клиентите да се чувстват комфортно при използването на Вашите услуги, тъй като те предполагат, че могат да очакват същия положителен опит във всички области на бизнеса Ви.
Освен че просто показвате информация, можете също да използвате уеб сайта си, за да продавате стоки и услуги директно на потребителите, като в някои случаи премахвате необходимостта от физически магазин, който включва големи оперативни разходи. Липсата на тези режийни разходи също ще Ви позволи да намалите цените си, като дадете на бизнеса си истинско конкурентно предимство.
Аналитичните инструменти Ви позволяват да идентифицирате кой е Вашият типичен клиент, как Ви е намерил, какво му харесва и да адаптирате бизнеса си, за да увеличите максимално покупките през Вашия сайт. Разнообразният набор от данни може също да Ви помогне да разберете по-добре как Вашите социални медийни канали влияят върху бранда Ви.
Инструменти като Google Ads или реклама във Facebook Ви дават силата да достигате до клиенти с много повече точност и надеждност, отколкото при традиционните офлайн рекламни методи. SEO и онлайн рекламата са чудесен начин да повишите осведомеността за Вашата марка. Бъдете първата компания, която всеки един потребител вижда онлайн, когато търси конкретен продукт или услуга.
Наличието на уеб сайт предоставя по-лесен начин за обслужване на клиентите. Предлагайки отговори на често задавани въпроси, можете да намалите разходите за обслужването им и да предоставите много повече информация. Клиентите могат да получат отговор незабавно, което помага да се насърчат положителните отношения с тях в дългосрочен план.
Ние сме специалисти по изработката на уеб сайтове, затова ако искате да създадете такъв за Вашия бранд можете да се свържете с нашия екип от страницата “Контакти” или да ни изпратите вашето запитване от тук.