Ако притежавате онлайн бизнес, вероятно гледате на “Black Friday” като на идеалната възможност за увеличаване на продажбите и за изграждане на ангажираност с клиентите си. Но в това крие и своите подводни камъни. Един от основните рискове е, че може да бъдете затрупани с поръчки, които да нямате възможност да изпълните. Освен това можете да имате пропуски в осигуряването на обичайното ниво на обслужване на клиентите си.
В тази статия ще насочим вниманието Ви към няколко практични съвета, които ще Ви позволят да се възползвате максимално от “Black Friday”, като го използвате изцяло като възможност за стимулиране на приходите си.
В интернет, бавното зареждане на сайта ще откаже клиентите. Всъщност 46% от купувачите казват, че никога няма да се посетят отново бавен онлайн магазин. Уверете се, че това не се отнася за Вашия онлайн магазин.
Освен това, процесът на плащане е необходимо да бъде възможно най-добър. Купувачите през “Black Friday” са непостоянни. Те имат хиляди магазини за избор и ограничен период от време. Ето защо ще напуснат онлайн магазина Ви, ако плащането не работи гладко. Може да помислите за добавяне на допълнителни опции за плащане. Осигурете на клиентите възможността за автоматично попълване на запазена информация, намалявайки времето или кликванията, необходими за извършване на покупка.
7 от 10 купувачи не са сигурни какво ще купят , така че е от съществено значение да давате на своите продукти всички шансове да се откроят. Искате да сте сигурни, че Вашите продукти са оптимизирани за търсачки и лесно откриваеми на Вашия онлайн магазин. Напишете описания на продуктите, които да напомнят на хората, че имат ограничено време за закупуване с изключително изгодна сделка. Използвайте ключови думи, свързани с “Black Friday” за Вашите продукти. Те могат да бъдат включени във Вашите описания, за да дадат на уеб сайта Ви по-добра SEO оптимизация.
След като създадете Вашата сделка за “Black Friday”, се уверете, че Вашият онлайн магазин може да се справи с увеличеното количество трафик. Твърде много заявки наведнъж могат потенциално да сринат сайта Ви, въпреки че обикновено е необходимо много голямо количество трафик, за да се случи това. Ние от STL можем да тестваме капацитета за натоварване на сървъра на Вашия магазин. С нашите хостинг услуги Ви предлагаме отлични планове за електронна търговия, които отговарят на нуждите с голям трафик, така че не е нужно да се притеснявате, че сайтът Ви ще се срине по време на продажба. Ако се подготвяте за най-натоварения ден от годината, разговаряйте с нашия екип, за да сте сигурни, че сте използвате най-подходящия план.
Според проучвания, средният процент на изоставяне на колички по време на “Black Friday” е около 65%. За да запазите този процент възможно най-нисък, трябва да включите функционалност за автоматизирано възстановяване на колички, която позволява автоматично изпращане на имейли на клиенти, които завършват процеса на регистрация, но не извършват плащане. Ако искате повече информация за възможностите, които предлагаме в тази насока, не се колебайте да се свържете с нас.
През “Black Friday” миналата година, процентът на поръчките, дошли от мобилно устройство е много голям и очакваме да се увеличи тази година. Това за Вас като собственик на онлайн магазин означава, че първо трябва да мислите за потребителите на мобилни устройства. Още по-важното е да погледнете текущия си сайт през мобилно устройство.
Уверете се, че имате резервни копия за всичко - от кода на сайта до изображенията на продуктите. “Black Friday” е само веднъж годишно. Не искате да пропускате продажбите, защото онлайн магазинът Ви е не е онлайн. Наличието на резервно копие е застраховка за Вашия сайт. Ако възникне някакъв проблем, архивът може да го задейства за нула време.
Искате ли да сте сигурни, че сте на 100% готови за “Black Friday”? Свържете се с нас и екипът на STL ще Ви помогне да подготвите своя онлайн магазин за този важен за Вашия бизнес момент.