Често задавани въпроси (FAQ)
Цената се определя в зависимост от обхвата на проекта, броя на продуктите и необходимите интеграции. Свържете се с нас за персонализирана оферта на конкурентна цена.
Обичайно срокът е между 30 и 60 дни в зависимост от сложността на магазина, дизайна и нужните функционалности.
Изработваме custom онлайн магазини, но можем да работим и с популярни системи като OpenCart и др.
Интегрираме наложен платеж, PayPal, Stripe, MyPOS, Борика и други разплащателни методи, съобразени с вашия пазар.
Да, всеки онлайн магазин, който създаваме, разполага с респонсив дизайн, оптимизиран за мобилни телефони и таблети.
Да! Осигуряваме интуитивен административен панел и обучение, за да управлявате лесно съдържанието и продуктите си.
Разбира се. Оставяме отворени възможности за надграждане на различни функционалности спрямо развитието на вашия бизнес.
Макар фирмата да не предлага отделна SEO услуга, ние оптимизираме кода и изграждаме системите така, че да позволяват лесна on-page оптимизация впоследствие.
Да, работим успешно с клиенти от различни държави. Изграждаме интернет магазини, пригодени за международна електронна търговия.
Пишете ни чрез формата за запитване. Опишете подробно идеята за вашия проект, за да можем да предложим възможно най-подходящото решение за вас.
За да изготвим оферта, първо трябва да уточним детайлите, които са ни необходими. Обикновено предварителният разговор изяснява вашите изисквания към дизайна, приблизителен брой продукти, нужни интеграции и специфики.
Съществуват много и различни видове платформи, функционалности и възможности за персонализация. Някои са подходящи за малки фирми, други – за мащабен онлайн бизнес. Разликите в цените отразяват обхвата и сложността на уеб сайта. Ето защо е невъзможно да се даде фиксирана цена за създаване на електронни магазини. Персонализираните оферти отразяват динамичността и разнообразието в потребностите на бизнесите.
Разликата се състои в тяхната основна функция - стандартният сайт информира, но не позволява директни продажби. Той е фокусиран основно към изграждане на дигиталното присъствие на компанията. Онлайн магазинът, от друга страна, е създаден е за търговия. Затова включва елементи като кошница, системи за разплащане и доставка.
Да. Блогът привлича трафик и изгражда доверие. Чрез полезно съдържание показвате експертост, ангажирате аудиторията, информирате я за важни аспекти на вашата дейност и подобрявате SEO позициите на вашия сайт в мрежата.
След изработката на онлайн магазина е необходима регулярна техническа поддръжка на сайта. Тя включва дейности като:
- актуализиране на софтуера;
- надграждане на функциите;
- защита от кибератаки;
- периодично архивиране на информацията;
- решаване на евентуални технически проблеми.
Уверете се, че сайтът ви отговаря на всички изисквания за сигурност и защита на личните данни, има добре структурирани продуктови и страници, а също удобен и интуитивен checkout процес. Работете с коректни доставчици и се грижете за навременна доставка и отлично клиентско обслужване.