Често задавани въпроси (FAQ)
Да, работим с договор, който гарантира яснота относно обхвата на поддръжката, сроковете и ангажиментите на двете страни.
Да, онлайн магазините също се нуждаят от качествена поддръжка - както от професионална техническа поддръжка, така и административна. Така можете да осигурите на вашите клиенти винаги актуална информация за продуктите, надеждност при разплащане и гарантирана сигурност на техните лични данни.
Нашите програмисти имат над 15 години опит в сферата. В това време те са създавали и поддържали фирмени уебсайтове, блогове, онлайн магазини и корпоративни платформи – на различни CMS системи и custom решения.
Да, WordPress е една от основните платформи, които поддържаме – наред с OpenCart и други.
В зависимост от плана, който сте избрали, нашата професионална поддръжка би могла да включва технически актуализации, промени в съдържанието, архивиране, мониторинг, консултации и др.
Нашият екип реагира до 1 работен час. При спешни случаи и форсмажорни ситуации предлагаме и опция за допълнителни работни часове по договорка.
Да, осигуряваме аварийна поддръжка – включително в извънработни часове, ако това е уговорено предварително.
Разбира се! Дългогодишният ни опит сочи, че нуждите на бизнесите се променят с времето. Ето защо плановете ни са гъвкави и могат да бъдат променяни според развитието на сайта и бранда.
Не, техническата поддръжка се фокусира изцяло върху правилното функциониране и актуалността на сайта ви. Предлагаме SEO оптимизация като отделна услуга, от която можете да се възползвате.
Фирмени сайтове, електронни магазини, блогове, онлайн каталози, лендинг страници и платформи със специфични функционалности. Ако вашият уебсайт не е изграден от STL.bg, свържете се с нас, за да анализираме текущото състояние на сайта и да предложим най-подходящия план за неговото подобряване.