Един от най- често срещаните въпроси, задавани от собствениците на бизнес е - „Защо е необходимо брандът ми да има онлайн присъствие?“
И така, какъв е смисълът да се насочите към онлайн пространството? След като прочетете статията, ще си отговорите на този и още много други въпроси. Ето ги и 7-те основни причини, които ще ви помогнат да разберете защо вашият бизнес трябва да има онлайн присъствие.
1. Разширяване на бизнеса
Основната причина за създаване на собствен онлайн магазин е, че ви предоставя възможност да развиете бизнеса си. Това, което доскоро беше ограничено до конкретно физическо място, сега може да бъде посетено от хора по целия свят. Той не само дава тласък на вашия бизнес, но подобрява имиджа на бранда ви на онлайн пазара.
2. Повече клиенти
Във физическия магазин броят на клиентите е ограничен. Той е често посещаван от хора, които влизат в него, защото живеят наблизо. Ако стартирате продажби в онлайн магазин, той ще може да бъде посещаван едновременно не само от хора с различно местоположение, но и броят им ще бъде много по-голям.
3. На разположение 24 × 7
По кое време затваряте магазина си? 10 вечерта? 11 часа? И колко дни работи той? Със сигурност ще има поне един почивен ден, което гарантира липсата на клиенти и реализиране на продажби през този ден. Когато разполагате с електронен магазин, тези притеснения изчезват, защото няма ден, в който да не продавате.
Това е едно от най-големите предимства на онлайн магазините - отворени са за пазаруване денонощно, седем дни в седмицата. Докато вие се отдавате на заслужена почивка или сте на разходка със семейството си, клиентите ще финализират поръчките си на вашия сайт за електронна търговия.
4. Минимални разходи
За разлика от традиционния бизнес, който би ви коствал огромни разходи за наем на помещение, няколко заплати на персонала, сметки за ток и вода, то онлайн магазинът изисква много по-ниски разходи, а възвръщаемостта на инвестициите е по-голяма.
5. По-добро обслужване на клиентите
Когато прехвърлите съществуващия си физически магазин в онлайн пространството, обработването на запитванията на вашите клиенти може да се окаже задача, която в началото ще ви отнема повече време, тъй като ще имате клиенти, идващи от различни места, с много възникнали в съзнанието им въпроси. Но това може да се реши по много начини.
Наличието на изображения, видеоклипове и описание на продуктите ви може да изчисти опасенията на клиентите относно качеството им. Можете да създадете раздел „Често задавани въпроси“, а за всички останали можете да заложите на опция за чат на живо в онлайн магазина си, заедно с номер за обслужване на клиенти и имейл адрес.
6. Социалните медии - канали за информираността на потребителите
Социалните медии играят жизненоважна роля в маркетинга на бизнеса ви. Хората от всяка възраст разполагат с профили в социални платформи. Следователно можете да достигнете до целевата си аудитория и да промотирате своите продукти там чрез свързаност между онлайн магазина ви и социалните ви бизнес профили.
Към днешна дата, социалните мрежи са може би най-добрият канал за привличане на нови и стимулиране на настоящи клиенти.
7. Лесно управление
Когато имате онлайн магазин, с няколко клика всичко може да се управлява без никакви препятствия. Можете да персонализирате вашия сайт за електронна търговия според вашите нужди и да му придадете желания вид, оптимизирайки навигацията му, за да бъде възможно най-лесен и удобен за потребителите.
И най-важното е, че чрез e-commerce получавате полезни данни за клиентите, които можете да използвате, за да им предоставяте персонализирани предложения според техните интереси и предпочитания.
По-високата видимост на марката, означава увеличаване на клиентите ви. И независимо от капитала и размера на фирмата ви, наличието на професионален онлайн магазин със сигурност ще допринесе за успеха на вашия бизнес на глобално ниво.
14.06.2020
Ако качеството е основен приоритет във вашата професионална дейност, в лицето на нашия екип ще намерите партньорите, от които винаги сте имали нужда. Оставете се в ръцете на експерти, за да получите експертна оценка и помощ в дигитализирането на вашия бизнес или проект.