Вече споменахме, че QuinStreet закупува някои от най-големите застрахователни домейна, които са в челната петица на всички времена. Но това не е всичко. Компанията купува и Internet.com за 18 милиона долара в брой от WebMediaBrands. Днес Internet.com е сайт без реклами, който предоставя детайлна информация за интернет новини, тенденции и продукти. WebMediaBrands продава домейна, за да облагодетелства акционерите, да увеличи баланса на компанията и да се съсредоточат върху основните си бизнес идеи.
Voice.com - 30 милиона долара В края на май 2019г. Block.one, създателят на платформа за криптовалути и блокчейн EOS, купува домейн името Voice.com чрез 100% парична транзакция, улеснена от GoDaddy. Докато споменатите по-горе домейни са били функциониращи уеб бизнеси, преди да бъдат продадени, то Voice.com е напълно нов. Наречен е ултра-премиум поради качеството си, което със сигурност ще помогне на Block.one в постигане на целта му да стане най-големият конкурент на Facebook досега. Инвестирането в името на домейна voice.com е стратегически ход, тъй като думата „voice“ е кратка, запомняща се и лесно разбираема.
PrivateJet.com - 30,1 милиона долара Домейнът PrivateJet.com е закупен за 30,1 милиона долара от Nations Luxury Transportation, компания, базирана в Атланта, която предоставя туристически услуги. Това е единственият домейн в списъка, който е ориентиран почти изцяло към клиенти с голяма финансова възможност. Сайтът се смята за основна онлайн платформа за глобални бизнес чартърни полети.
VacationRentals.com - 35 милиона долараТуризмът никога не е бил толкова популярен, колкото в съвременната епоха на интернет. Може би не е изненадващо, че едно от най-скъпите пет домейн имена е свързано с почивки и екскурзии. През 2009г. Брайън Шарпи, изпълнителен директор на HomeAway, закупува домейна, след като разбира, че конкурентната компания Expedia планира да го направи. Преди покупката VacationRentals.com е бил активен сайт.
Insurance.com - 35,6 милиона долара
Още една от покупките на QuinStreet за 35,6 милиона долара през август 2010г. е Insurance.com, придобит заедно с всички налични медии и технологичните активи. Подобно на CarInsurance.com, тази онлайн платформа се счита за златна нахотка, тъй като е популярна дестинация за сравняване на различни застрахователни тарифи.
CarInsurance.com - 49,7 милиона долараQuinStreet, онлайн маркетингова компания от Калифорния, за периода от 13 месеца е придобила три огромни домейна в сферата на застраховането. Последната покупка за компанията е на CarInsurance.com, потребителски сайт за информация и пазаруване на автомобилни застраховки, на 8 ноември 2010г. С тази единствена инвестиция компанията успява да затвърди своето място като пазарен лидер в онлайн застраховането по времето, когато пазаруването от интернет тепърва набира популярност.
LasVegas.com - 90 милиона долараТози домейн е закупен през 2005г. от VEGAS.com. Компанията иска да сдвои домейните, за да гарантира, че и двете думи при търсене от потребителите в търсачките, ще насочват онлайн трафика към туристическата агенция от Лас Вегас. С инвестицията на стойност 90 милиона долара, тази продажба остава в историята като една от най-скъпите покупки на уеб сайт. Интересен факт около сделката е, че предишният притежател на домейна Stephens Media подписва договор, който е с първоначално плащане в размер на 12 милиона долара, а останалата сума, е разпределена в продължение на няколко години и ще продължи до 2040г.
Business.com - 345 милиона долараДомейнът business.com е закупен през 1999 г. за 7,5 милиона долара, нареждайки се в списъка на най-добрите продажби на домейни в историята. По онова време едва ли някой е предполагал, че същият ще струва 47 пъти повече само след 8 години. През 2007г. домейнът е продаден на RH Donnelley за сумата от близо 345 милиона долара. Чрез покупката, компанията получава не само името, но и цялото предишно съдържание на сайта. За съжаление, тази инвестиция не донася много късмет на купувача и третият по големина издател в САЩ обявява фалит само две години по-късно.